Voor wie is deze SEA training?

Het doel van de training is om zelfstandig een Google Ads campagne te kunnen opzetten voor je website. Hierbij beheers je het complete proces van begin tot eind. De training is bedoeld voor mensen die meer relevante bezoekers op hun website willen en/of bedrijven met ANBI-status.

Dit zeggen klanten over deze training:

De (best ingewikkelde) techniek werd helder en prettig uitgelegd!
Fridy Visser Knof
Fridy Visser Knof GoldenSports
ODIV is een erg dynamisch team dat ons geholpen heeft onze doelen en visies te vertalen naar een professioneel marketing plan. De gevraagde leads zijn ruimschoots geleverd maar zeker zo belangrijk ook is de vooraf geplande target groep is bereikt.
Rens Dilven Sales Manager bij MS Schippers
Wij hadden nog niet eerder een campagne op deze manier opgezet en zo uitgevoerd. Wij hebben daarom ook veel geleerd en de resultaten waren boven verwachting. Veel mensen hebben ook hun mailadres achtergelaten, zodat we hen direct op de hoogte kunnen houden van de voortgang en van de participatiemomenten die nog komen.
Clara van Foreest Communicatieadviseur bij Provincie Utrecht
ODIV heeft ons ondersteund met hun kennis en ideeën op het gebied van online marketing. Ze zijn eerlijk over wat ze verwachten te kunnen bereiken, denken altijd met je mee, communiceren snel en de campagnes die ze opleveren zijn professioneel. Een fijne partner!
Madelon Schepers Communicatie bij NTFU
We zien elkaar maandelijks in een creatieve sessie. ODIV is heel transparant in alle stappen die ze zetten. Ik kan de gegevens altijd inzien en zij denken voortdurend vooruit.
Sjoerd van Barneveld Marketingmanager bij DEBUUT
Je leert van elkaar, vult elkaar aan en werkt in nauwe samenwerking aan een succesvol online marketingplan dat gericht is op onze doelstellingen. Het is niet: u vraagt wij draaien, het is een heus partnership met wederzijds leereffect.
Evelyne Middleton Salesmanager bij Van Aetsveld
ODIV heeft een SEO workshop aan onze communicatiemensen gegeven. Dat was een heel helder verhaal met duidelijke stappen om te volgen. En ook niet onbelangrijk, het nodigde direct uit om tot actie te komen. Aanrader dus!
Alma Streefkerk Projectleider Educatie, Communicatie en Participatie
Ik ben het totaal met @yukiko eens. ODIV is een prettig en effectief bedrijf. Denkt mee met de klant en gaan verder dan de rest. Oprechte interesse in je product en hoe deze waarde kan geven aan de potentiële consument. Proactieve houding, alertheid, goede communicatie en ze houden ons scherp. Denken sneller dan de rest en zijn niet te nuffig om echt zich te verdiepen in het waarom van alles.
Anna-Maria Giannattasio Eigenaar bij Puur Events
ODIV ondersteunt en adviseert ons op het gebied van online marketing. Hun transparante werkwijze en persoonlijke aandacht is erg fijn. Kennis delen is voor hun geen probleem, ze nemen de tijd om je op te leiden zodat je samen steeds meer stappen kan zetten. Een leuke club mensen met veel kennis en ervaring op de verschillende gebieden van online marketing.
Anouk Boekhoff Marketeer bij Global Talk
Heldere communicatie, afspraken worden goed nagekomen en ze zijn zeer pro-actief. Tot nu toe onwijs tevreden over de samenwerking.
Maartje Brokking Eigenaar bij Brokking
Wij zijn erg blij met ODIV. Zij hebben brede kennis, geven goed en werkbaar advies en zijn prettig om mee samen te werken.
Djony Jurg Marketing manager bij UBN Uitzendbureau
ODIV is een professioneel bedrijf met kundige adviezen en vooral altijd een prettige samenwerking. Het is meer een partnership dan een adverteerder - bureau relatie. Ik kan ODIV van harte aanbevelen.
Geert Pelsma Eigenaar bij ACLARO
Met Stuurlui werken we al jaren samen met ODIV. Een betrouwbare partner op het gebied van online marketing. Onze klanten worden erg goed geholpen, dankzij de inzet van ODIV weten zij de juiste doelgroep te bereiken én kunnen ze als bedrijf verder groeien. Een absolute aanrader!
Sjoerd Kuipers Eigenaar van Stuurlui
De jongens bij ODIV namen goed de tijd om me alles uit te leggen en dachten goed mee over wat het beste zou zijn voor mijn bedrijf in de fase waarin het zich bevindt. Ook als ik vragen had tussendoor reageerden ze op korte termijn. Zeer tevreden is de juiste beschrijving!
Richard van der Put Eigenaar bij Mindelevators
Experts in hun vak en prettig om mee samen te werken! Samen met Joost, Daan en Martijn al vele mooie resultaten behaald!
René Zandvliet Marketing Manager bij Puur Events
Fijn bureau! Schakelt snel, veel kennis in huis en denkt goed mee van doel naar resultaat. Absolute aanrader!
Maurice Romijn Marketing Manager bij One Fox
Professionele organisatie met superfijne mensen om mee samen te werken. Een half jaar geleden gestart met de samenwerking en nu al hele mooie resultaten bereikt. We kijken uit naar wat 2020 ons gaat brengen maar zijn al positief!
Céleste Romijn Corporate Recruiter bij ZHGA
Wat een fijne club mensen om mee samen te werken! Naast het uitstekende inhoudelijke werk wat ze voor mijn bedrijven hebben gedaan en blijven doen ben ik voornamelijk erg te spreken over hun transparante en persoonlijke werkwijze. Ik kan een samenwerking met ODIV van harte aanbevelen!
Remco Hergaarden Eigenaar bij 100ms
Leerzame & praktische marketingtraining gevolgd over o.a. Google Grants & Google Display. Was top!
Thijs Waardenburg Online Marketeer bij Red een Kind
Opleiding gehad van Timothy en Duco. Goed gebracht. Interactief, open en inspirerend! En ook gewoon toffe gasten :)
Jeff Jacobs Digital Strateeg bij The Online Nut Company
Joost en Martijn communiceren prettig en heel snel. We staan nu weer lekker hoog bovenaan in Google. :-)
Hugo Kranenburg Eigenaar bij Florencius
Het team van ODIV helpt ons altijd fantastisch! Ook voor de kleinere vraagstukken kunnen we altijd bij ze aankloppen. ????
Joris Vermeulen Sales Manager @ Gloryfy
ODIV denkt met ons mee over onze internetmarketing- dat doen ze op een manier die wij nodig hebben: vernieuwend, onderzoekend & professioneel. Écht een aanvulling op onze eigen activiteiten. Gastvrij en ondersteunend op velden die je niet meteen zou verwachten.
Marco Tankink Eigenaar van Salsaparilla

Wat leer je tijdens de SEA training?

De training bestaat uit twee onderdelen: theorie en praktijk.

Theorie

  • Hoe werkt Google Ads: eerst moet je een Ads accounts aanmaken, daarna nemen we je mee
  • Hoe kan je campagnes en advertentiegroepen aanmaken
  • Zoekwoordenonderzoek doen: op welke woorden moet je nou adverteren en hoeveel kliks en conversies kan je daarmee genereren?
  • Effectieve advertenties schrijven: op welke advertenties wordt geklikt?
  • Advertentie extensies: maak je advertentie interessanter en relevanter
  • Hoe kan je alles exporteren naar Bing

Praktijk

  • Je eigen zoekwoordenonderzoek doen
  • Zelf campagnes opzetten
  • Zelf advertenties aanmaken
  • Zelf extensies toevoegen
  • De resultaten bekijken, analyseren en optimaliseren

Wat zal je resultaat zijn?

Het doel van de training is om zelfstandig een Google Ads campagne te kunnen opzetten voor je website. Hierbij beheers je het complete proces van begin tot eind.

En onze Martijn zal ervoor zorgen dat jij helemaal tevreden achterblijft!
SEA Training Martijn

Wat is het programma?

  • 12:00-13:00: Inloop en samen lunchen. Wij zorgen voor een heerlijke lunch, en het is gelijk een goede manier om elkaar even te leren kennen.
  • 13:00-15:00: We lopen samen door de theorie heen. Dit gebeurt op een informele wijze: jij hebt je laptop open en onderbreekt ons wanneer er iets niet helemaal duidelijk is. Wij lopen met jou door de materialen heen en geven jou checklists die je thuis nog kan raadplegen.
  • 15:00-17:00: Jij gaat nu echt zelf aan de slag. Dat betekent dat je een beetje vrijgelaten wordt, maar wij zitten naast je om alle kennis in de praktijk te brengen. Je krijgt opdrachten om uit te voeren en krijgt continu feedback vanuit onze kant. Tijdens deze opdrachten leer je hoe je je eigen campagnes kan opzetten, meten en optimaliseren.
  • na afloop: We weten dat het een hoop informatie is voor een middag, dus daarom krijg jij alle gelegenheid om ons na afloop vragen te stellen. We helpen je graag!

Andere praktische informatie

Goed, je hebt nu een hoop gehoord over de training, dus mocht je helemaal hier op de pagina zijn gekomen, dan ben je vast geïnteresseerd. En dat snappen we, want deze kennis is bijzonder nuttig om te hebben!

Laten we hier even de praktische informatie op een rijtje zetten:

  • Kosten: 450 euro
  • Wanneer: Wanneer jij het wil!
  • Locatie: Online, bij ons op kantoor in Utrecht, of bij jou op kantoor
  • Grootte van de groep: Your call, maar ons advies is: houd de groep klein, zodat we veel interactie hebben

Geïnteresseerd?

SEA training