DigiTalks - Search Special

Ieder kwartaal (behalve in 2020;) organiseert ODIV de Digitalks in Utrecht.

Wat houden de Digitalks in?

  • Focus: iedere Digitalks wordt één thema uitgediept en wordt dit vanuit verschillende kanten belicht
  • Inspiratie: sprekers uit verschillende industries met diverse expertises bieden je inspiratie
  • Toegepast: we hebben geen zin om je achter te laten met slechts inspiratie, het moet toegepast kunnen worden op je eigen werk
  • Coronaproof: we hebben een zaal waar maximaal 45 mensen kunnen zitten, zodat we genoeg afstand kunnen bewaren. Er zijn looproutes en zullen er alles aan doen om jou veilig te laten genieten van een goed event.

De sprekers van de Search Special zullen je concrete tips geven op het gebied van SEO en SEA. In een middag tijd weer kennis en inspiratie voor de komende maanden!

Helaas hebben we ten tijde van corona niet de luxe om het sfeervolle evenement te organiseren wat jullie van ons gewend zijn. Daarom prikken we pas een datum in 2021 wanneer we weten dat we bij elkaar mogen zijn in dezelfde ruimte. Schrijf je hieronder in en we sturen je een mailtje wanneer we zeker weten dat we weer mogen.

Ja, ik wil op de lijst staan voor de volgende editie

Praktische informatie over de DigiTalks

  • Datum: nader te bepalen ivm coronamaatregelen
  • Locatie: Basecamp, Utrecht – Nijverheidsweg 16 in Utrecht
  • Tijd: 14:00-16:45 sprekers, 16:45-18:00 borrel
  • Thema: Search (SEO + SEA)

De sprekers van de DigiTalks

Maikel Schrik: oprichter van Rank Online, een SEA bureau. Voor Google Ads ben je bij deze man aan het juiste adres. Nauwlettend zet hij campagnes op, houdt hij ROIs in de gaten, en heeft hij een bak aan kennis over SEA, die hij tijdens zijn presentatie met jullie zal delen. Voor iedereen die wel eens te maken heeft met SEA, is deze presentatie een must.

Martijn Hoekstra: online marketeer bij ODIV. Betaald adverteren is leuk, maar gaat gelijk af van jouw marge. En als het geld op is, zijn de klikken naar je website ook weg. Onbetaald hoog in Google komen, daar pluk je voor veel langere tijd de vruchten van. Martijn “the Hook” Hoekstra zal je tijdens zijn presentatie 10 concrete tips geven hoe ook jij hoger in Google komt.

Martijn

Sjoerd Kuipers: oprichter van Stuurlui. Stuurlui is groot geworden met SEO en SEA. Door de juiste online marketing strategie te hanteren heeft Stuurlui de afgelopen 6 jaar een mooie groei gerealiseerd van ongeveer 50% per jaar. Tijdens zijn presentatie wordt uitgelegd hoe Stuurlui op dit punt is gekomen en welke stappen daaraan ten grondslag lagen.

Sjoerd

Wil je op de hoogte gehouden worden van de volgende editie?

Laat hier je gegevens achter en we sturen je zo snel mogelijk een email met meer informatie.