Het thema van juni 2022 was

De Cookieless Era

Juist nu is het van belang om het huidige thema uit te lichten. De onvermijdelijke “Cookieless Era” dwingt de markt na te denken over meerwaarde en kennis van de doelgroep. Personalisatie stond eerder gelijk aan targeting en direct resultaat. Nu dwingt deze ontwikkeling de strategie aan te passen. Marketeers vragen zich af hoe ze hierop moeten reageren. Hoe doen we dit? Wat zijn de alternatieven?

De slides

De presentaties van de Digitalks 2022 terugkijken? Hieronder zijn de slides van de sprekers te bekijken:

Mediahuis

Stephanne Klatte en Laurens Ludolph over de algemene impact van de Cookieless Era. Bij hunzelf, in de markt en hoe je daar op in kan spelen.

Simple Analytics

Adriaan van Rossum over zijn 3-jarige reis van 0 naar 600 klanten, en hoe hij het heeft weten op te nemen tegen de grote reus Google.

ShowHeroes

Angela Haisma en Tim Samsom over de contextuele targeting op basis van interesses en de mogelijkheden voor het retargeten zonder het gebruik van cookies.

 

Wil je op de hoogte gehouden worden van de volgende editie?

Laat hier je gegevens hier onder achter en we sturen je zo snel mogelijk een email met meer informatie. Of kijk hieronder naar wat sfeerbeelden van de voorgaande edities.

Naam

En zo zagen vorige edities er uit

Wil je meer informatie hebben? Neem contact op met Joost