Het thema van oktober 2022 was

SEA 2023: Maximaal presteren

Het SEA landschap verandert in 2022 sneller dan ooit. Denk aan Performance Max campagnes, responsieve zoekadvertenties die de standaard zijn geworden en de steeds dichterbij komende first-party datatoekomst. Aanleiding genoeg dus om de belangrijkste zaken uit te lichten. Want wat is nu de beste strategie voor de rest van het jaar en 2023? Hoe gaan we om met het onvermijdelijke Performance Max? Wat gebeurt er allemaal rond Shopping?

De slides

De presentaties van de Digitalks 2022 terugkijken? Hieronder zijn de slides van de sprekers te bekijken:

Martijn Hoekstra

Martijn Hoekstra over de belangrijkste ontwikkelingen in het adverteren op Google.

Ruben Runneboom

Ruben Runneboom over het campagnetype Performance Max.

Bernt Muurling

Bernt Muurling over de alternatieven voor het campagnetype Performance Max.

 

Wil je op de hoogte gehouden worden van de volgende editie?

Laat hier je gegevens hier onder achter en we sturen je zo snel mogelijk een email met meer informatie. Of kijk hieronder naar wat sfeerbeelden van de voorgaande edities.

Naam

En zo zagen vorige edities er uit

Wil je meer informatie hebben? Neem contact op met Timothy