Afhankelijk van je ervaring en kennis wordt de social media training afgetrapt met de grondbeginselen van de verschillende social kanalen besproken. Verder wordt er ingegaan op de toepassingen van de Bedrijfspagina, Business Manager, Advertentie Manager en algoritmes en veilingen.
Daarnaast nemen we de advertentiemogelijkheden door en bespreken we de content en communicatievormen. De verschillen tussen betaalde en organische content en de samenwerking van de twee komen uitgebreid aan bod. Uiteraard bespreken we de do’s and don’ts en diverse cases.
Tijdens de training worden diverse vragen beantwoord. Dit zijn sowieso de vragen die ODIV regelmatig tegenkomt, maar ook vragen die jij van tevoren zelf kan doorgeven.
Aan het einde van de training wordt de opgedane kennis getest door het opzetten van een online campagne. Hierdoor krijgt je meteen feeling met de Business Manager, de Advertising Manager en de content. Na het opzetten van de eerste campagnes is het mogelijk deze van feedback te voorzien en de specialisten van ODIV als klankbord te gebruiken om deze te optimaliseren.