ODIV’s Magie: Een No-Nonsense Aanpak
Met een No-Nonse aanpak! Een sterk werkgeversmerk kan het verschil zijn tussen het hebben van je droomteam of het constant moeten werven en trainen van nieuwe medewerkers. Maar hoe ga je dat realiseren? Wij kunnen je hierbij helpen. Bij ODIV geloven we niet in one-size-fits-all. We kijken we naar wat jou uniek maakt als werkgever. We helpen je je sterke punten te identificeren, eventuele zwakheden aan te pakken en een authentiek verhaal te vertellen dat talent aantrekt en behoudt. Wij maken je geen duizenden euro’s afhandig voor een EVP (Employee Value Proposition) met catchy, maar niet concrete teksten die in de praktijk niet goed presteren. Nee, wij dompelen ons onder in jouw (werkgevers)merk en komen er zo snel genoeg achter wat jouw bedrijf uniek maakt voor de young professional. Het resultaat daarvan vertalen we naar concrete campagnes waarin we direct verschillende uitingen tegen elkaar testen.
Hoe verschilt de aanpak van ODIV met een traditioneel Employer Branding bureau?
Een traditioneel Employer Branding niveau doet eerst heel veel onderzoek en maakt op basis daarvan een EVP (Employee Value Proposition) met catchy teksten, zonder te weten of die wel goed presteren. Wij draaien het om, op basis van experimenten (a/b) testen we de sterke punten van jouw organisatie. Vervolgens verpakken we de goed presterende elementen in aantrekkelijke visuals, teksten en taglines. Op deze manier creëren we een authentiek en aantrekkelijk werkgeversimago waarmee we naar buiten treden.