• Facebook 17 jaar
    15 januari 2021

    Facebook 17 jaar

    4 februari is de verjaardag van Facebook. In 2021 bestaat Facebook 17 jaar. Nog net geen volwassen leeftijd, al is Facebook wel het meest volwassen social media kanaal van allemaal. Het heeft een rijke historie opgebouwd sinds haar geboorte in 2004. In dit blog blikken we terug op een aantal hoogte- en dieptepunten van het medium.

    Lees meer
    Lees meer over Facebook 17 jaar
  • Google Ads Tips 2021
    11 januari 2021

    De 14 Beste Google Ads Tips Voor 2021

    Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 14 beste Google Ads […]

    Lees meer
    Lees meer over De 14 Beste Google Ads Tips Voor 2021
  • Vacature Social Media Marketeer odiv
    22 december 2020

    odiv 2020

    2020 zit er bijna op. Het is dus tijd voor een terugblik op het afgelopen odiv jaar. Er gebeurde vanalles in de wereld en ook bij ons! Lees hier alles over ons jaar en onze vooruitzichten voor 2021

    Lees meer
    Lees meer over odiv 2020
  • Even voorstellen Friso
    7 december 2020

    Even voorstellen: Friso

    Het is weer tijd om een nieuw teamlid aan jullie voor te stellen. Deze keer is het de beurt aan onze nieuwe aanwinst in de Social media afdeling. Friso studeert toegepaste cognitieve psychologie aan de Universiteit van Utrecht en is een ware muziekbibliotheek. In dit blog lees je wat zijn favoriete recept is, in welke tv serie hij graag zou spelen en nog veel meer noemenswaardige feiten. Veel plezier!

    Lees meer
    Lees meer over Even voorstellen: Friso
  • Google Ads Toekomst
    26 oktober 2020

    Google Ads: belangrijke wijzigingen & wat dat betekent voor de toekomst

    De afgelopen maanden en jaren heeft Google Ads een aantal impactvolle veranderingen doorgevoerd. Elk van deze veranderingen heeft op korte termijn gevolgen voor je campagnes.

    Lees meer
    Lees meer over Google Ads: belangrijke wijzigingen & wat dat betekent voor de toekomst
  • Instagram 10 jaar Verandering
    6 oktober 2020

    10 jaar Instagram

    Instagram bestaat 10 jaar! Dé app die 32% van de Nederlanders gebruikt en waarvan de helft zelfs dagelijks. Een plek voor schoonheid, politieke statements, maar ook voor memes en de nieuwste gadgets. Instagram is het allemaal. Als onderdeel van menig jongere zijn dag, is dit het moment voor bedrijven om er meer over te ontdekken. Tijd om even stil te staan bij het ontstaan, de nieuwste ontwikkelingen en waarom Instagram Advertising voor jou interessant kan zijn!

    Lees meer
    Lees meer over 10 jaar Instagram
  • Fred in optima forma
    2 oktober 2020

    Even voorstellen: Frederique

    Het is weer tijd om een nieuw teamlid aan jullie voor te stellen. Deze keer is het de beurt aan onze nieuwe aanwinst in de Search afdeling. Frederique (Fred) Boitelle studeert commerciele economie digital marketing aan de Hogeschool van Amsterdam, is verzot op kaas en is een fervent tekstschrijver op Instagram. In dit blog lees wat haar favoriete vakantieland is, wie Hendrik is en nog veel meer noemenswaardige feiten over Fred. Veel plezier!

    Lees meer
    Lees meer over Even voorstellen: Frederique
  • voordelen SEO
    27 mei 2020

    11 voordelen van SEO voor jouw website (en 4 nadelen)

    Wat zijn de voordelen van SEO? En zijn er ook nadelen? In dit artikel zetten we alle voor- en nadelen van SEO voor je op een rij. Hierdoor kan je straks een weloverwogen keuze maken of je wel of niet SEO moet gaan inzetten voor jouw website.

    Lees meer
    Lees meer over 11 voordelen van SEO voor jouw website (en 4 nadelen)
  • IGTV
    14 mei 2020

    Waar staat IGTV bijna 3 jaar na release?

    In juni 2018 werd IGTV gelanceerd door Instagram’s CEO Kevin Systrom, tijdens een live-event in San Francisco. De bedoeling hierachter was dat gebruikers de mogelijkheid zouden krijgen om langere video's te uploaden. Immers, op Instagram zelf is de maximale videoduur twee minuten. Daarnaast zou IGTV zich met name gaan richten op langere video’s die in staand (9:16) formaat werden opgenomen. Creators kunnen zo langere video’s uploaden en meer informatie verspreiden. En daarnaast biedt het Instagram een middel om de strijd met YouTube aan te gaan.

    Lees meer
    Lees meer over Waar staat IGTV bijna 3 jaar na release?