Disclaimer

Online Divisie B.V. (Kamer van Koophandel: 65857402), verleent u hierbij toegang tot odiv.nl en publiceert hier ter informatie teksten, afbeeldingen en andere materialen.

Online Divisie B.V. behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.

De informatie op odiv.nl is bedoeld als vrijblijvend en niet als een concreet aanbod om een overeenkomst te sluiten. Overeenkomsten worden alleen gesloten door aanvaarding van een als zodanig aangeduide offerte van Online Divisie B.V.

Beperkte aansprakelijkheid

Online Divisie B.V. spant zich in om de inhoud van odiv.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is.

De op odiv.nl aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Online Divisie B.V.

In het bijzonder zijn alle prijzen op odiv.nl onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Voor op odiv.nl opgenomen hyperlinks naar websites of diensten van derden kan Online Divisie B.V. nimmer aansprakelijkheid aanvaarden.

Auteursrechten

Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze website (waaronder begrepen, maar niet uitsluitend, teksten, code en afbeeldingen) liggen bij Online Divisie B.V.

Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Online Divisie B.V., behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.

Overig

Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.

  • 6 december 2024

    Automatisering in online marketing

    Automatisering in online marketing zorgt voor steeds minder controle. Maar je mag niet gemakzuchtig worden, want als digitaal marketing bureau is het bijna vereist dat je flexibel bent en je […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 21 november 2024

    Adworld Experience Bologna 2024

    Vorige maand waren we met team SEA in Bologna voor Adworld Experience Bologna 2024. Het grootste Pay Per Click & Conversion Rate Optimization event van Europa. Ruben, Daan en Frederique […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 19 november 2024

    Online marketing strategieën voor Kerst 2024

    De feestdagen zijn in aantocht! Voor velen een tijd van gezelligheid, familie, cadeaus en lekker eten. Maar voor bedrijven is dit een gouden kans om hun online marketing te laten […]
    Lees verder
    Lees meer over