Disclaimer

Online Divisie B.V. (Kamer van Koophandel: 65857402), verleent u hierbij toegang tot odiv.nl en publiceert hier ter informatie teksten, afbeeldingen en andere materialen.

Online Divisie B.V. behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.

De informatie op odiv.nl is bedoeld als vrijblijvend en niet als een concreet aanbod om een overeenkomst te sluiten. Overeenkomsten worden alleen gesloten door aanvaarding van een als zodanig aangeduide offerte van Online Divisie B.V.

Beperkte aansprakelijkheid

Online Divisie B.V. spant zich in om de inhoud van odiv.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is.

De op odiv.nl aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Online Divisie B.V.

In het bijzonder zijn alle prijzen op odiv.nl onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Voor op odiv.nl opgenomen hyperlinks naar websites of diensten van derden kan Online Divisie B.V. nimmer aansprakelijkheid aanvaarden.

Auteursrechten

Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze website (waaronder begrepen, maar niet uitsluitend, teksten, code en afbeeldingen) liggen bij Online Divisie B.V.

Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Online Divisie B.V., behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.

Overig

Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.

  • Stories
    30 maart 2021

    Story overzicht

    Stories en storytime! “En jij krijgt een Story en jij krijgt een Story.” Het is alsof we in het publiek bij Oprah zitten. Elk social media platform krijgt een Story […]

    Lees meer
    Lees meer over Story overzicht
  • Hagakure methode in Google Ads
    18 maart 2021

    De Hagakure Methode voor Google Ads

    In dit artikel leggen we uit wat de Hagakure Methode precies is, en of je deze moet gaan toepassen op je Google Ads campagnes.

    Lees meer
    Lees meer over De Hagakure Methode voor Google Ads
  • Twitter Logo
    11 maart 2021

    15 jaar Twitter

    Twitter 15 jaar! “Twitter bestaat dat nog? Dat gebruikt toch niemand meer.” “Ik lees al mijn nieuws op Twitter.” Voor de een een platform dat geen bestaansrecht heeft, voor de ander het eerste dat hij leest wanneer hij wakker wordt. Vandaag wordt de social nieuwssite Twitter 15 jaar! Wij nemen je mee door een stuk Twitter geschiedenis.

    Lees meer
    Lees meer over 15 jaar Twitter