Disclaimer

Online Divisie B.V. (Kamer van Koophandel: 65857402), verleent u hierbij toegang tot odiv.nl en publiceert hier ter informatie teksten, afbeeldingen en andere materialen.

Online Divisie B.V. behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.

De informatie op odiv.nl is bedoeld als vrijblijvend en niet als een concreet aanbod om een overeenkomst te sluiten. Overeenkomsten worden alleen gesloten door aanvaarding van een als zodanig aangeduide offerte van Online Divisie B.V.

Beperkte aansprakelijkheid

Online Divisie B.V. spant zich in om de inhoud van odiv.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is.

De op odiv.nl aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Online Divisie B.V.

In het bijzonder zijn alle prijzen op odiv.nl onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Voor op odiv.nl opgenomen hyperlinks naar websites of diensten van derden kan Online Divisie B.V. nimmer aansprakelijkheid aanvaarden.

Auteursrechten

Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze website (waaronder begrepen, maar niet uitsluitend, teksten, code en afbeeldingen) liggen bij Online Divisie B.V.

Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Online Divisie B.V., behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.

Overig

Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.

  • Wat is de impact van Social Engine Optimization
    20 juni 2024

    Social Engine Optimization

    Zijn je keuzes voor zoekmachinemarketing anders dan voor social media marketing? Of begint alles een beetje op elkaar te lijken? Komt dat nou door de platformen zelf of komt dat […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Hoe onderscheid jij je met 1 kop in Google Ads?
    22 mei 2024

    ODIV’s Proeflab: Onderscheiden met 1 kop in Google Ads

    Sinds een paar maanden test Google nu advertenties waarin er enkel 1 kop wordt getoond, waar eerst 2 of 3 koppen werden getoond. Hierdoor heb je als adverteerder minder ruimte […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 16 mei 2024

    8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

    Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
    Lees verder
    Lees meer over