De kosten van performance marketing zijn afhankelijk van een aantal factoren. Als je zelf aan de slag gaat met performance marketing kost het je je eigen tijd, het leerproces en het mediabudget. Kies je ervoor om de marketing uit te besteden dan verschilt dit per online marketing bureau.
Bij ODIV zijn er twee soorten kosten: mediabudget en uren. Uren betekent hoeveel uren onze experts maandelijks nodig hebben om de campagnes te optimaliseren. Mediabudget is het budget dat nodig is om advertenties op Facebook, Google en andere kanalen in te kopen.
Op basis van je doel maken we een inschatten van de kanalen en het budget die nodig zijn om je doel te bereiken.
Het resultaat is een compleet voorstel waarin de strategie, de inzet van verschillende online marketingkanalen en de bijbehorende mediatiming en budget zijn opgenomen. Ook geven we per kanaal zoveel mogelijk de verwachte resultaten aan.
Zo weet je vooraf altijd waaraan je budget wordt besteed en kom je niet voor verrassingen te staan. Daarnaast werken wij niet met verborgen kosten en zijn onze contracten maandelijks opzegbaar.