Om de agenda’s te vullen hebben we leads nodig. Als we eenmaal naamsbekendheid hebben opgebouwd, kunnen we van start met het genereren van leads. Denk niet aIleen aan adverteren. Dat wil je ook doen, maar je wilt je met name richten op de gratis leads. Namelijk het opvolgen van zoekers en bezichtigers met als doel er gesprekken voor je eigen diensten uit te halen. Die mensen zijn in de markt, gaan vanuit een intrinsieke motivatie op pad om huizen te bezichtigen en zijn dus zeer gemotiveerd. Je kunt niet al je bezichtigers bellen en vaak wordt dat ook helemaal niet op prijs gesteld. Als je weet hoe je deze digitaal kunt opvolgen, dan kun je op die manier leads genereren zonder dat je ervoor hoeft te betalen. En het mooie is, die zijn nog van hogere kwaliteit dan de leads die je genereert uit een campagne. Daarnaast kun je ook kopers opvolgen voor cross- en upselling naar hypotheekgesprekken, verzekeringen, nutsvoorzieningen en je kunt zelfs de hele woonreis uitbreiden met diensten zoals aannemers, vloerenleggers, tegelzetters e.d. Op die manier ga je naar een dermate hoog servicelevel en complete dienstverlening dat het voor de koper een ervaring wordt om via jouw makelaarskantoor een huis te hebben aangekocht. En ervaringen, daar praten mensen graag over. Deze mond-tot-mondreclame helpt jou weer aan nieuwe opdrachten.
Gerelateerde diensten: Social, SEA, SEO, Marketing Automation