Doelstelling

  • Versterken online marketingstrategie
  • AdWords optimalisatie
  • Analytics inzichtelijk maken
  •  

    Resultaten

  • Volledige meetbaarheid van o.a. reserveringen van alle restaurants.
  • Innoverende seizoenscampagnes
  • Location based targeting
  • Relevante advertenties
  •  

    Aanpak

    AdWords optimalisatie en nieuwe campagnes

    ODIV voerde eerst een analyse van de online strategie uit. Vervolgens bedachten ze nieuwe campagnes en zoekwoorden voor DEBUUT. Ook verzorgde ODIV de terrascampagne. Als de temperatuur stijgt en je binnen straal van een x aantal km van een van de terrassen van DEBUUT bent, ontvang je een advertentie.

    ODIV beheert de online accounts van DEBUUT en maakt alle websitecijfers en het verloop van de campagnes inzichtelijk voor de medewerkers van de horecaketen. Die meetbaarheid is belangrijk, omdat ook lokale managers dan beter om kunnen gaan met het marketingbudget en bijvoorbeeld het te verwachten aantal reserveringen.

    Lees nu ook onze blog!

    • Soraya voorstellen
      18 mei 2022

      Even voorstellen: Soraya

      Het is weer de hoogste tijd om een nieuw teamlid te introduceren. Een dame van weinig woorden en adequate opmerkingen. Soraya draait nu al een paar maanden mee in de […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • Google Ads tips 2022
      20 januari 2022

      De 14 Beste Google Ads Tips Voor 2022

      Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 14 beste Google Ads tips voor 2022.
      Lees verder
      Lees meer over
    • Even voorstellen Tim
      1 januari 2022

      Even voorstellen: Tim

      Het is de hoogste tijd om onze laatste aanwinst in het search team voor te stellen. De eerste twee maanden van Tim's stage zitten erop en we zijn al het nodige over hem te weten gekomen dat we graag met jullie delen.
      Lees verder
      Lees meer over