Doelstelling

  • Versterken online marketingstrategie
  • AdWords optimalisatie
  • Analytics inzichtelijk maken

 

Resultaten

  • Volledige meetbaarheid van o.a. reserveringen van alle restaurants.
  • Innoverende seizoenscampagnes
  • Location based targeting
  • Relevante advertenties

 

Aanpak

AdWords optimalisatie en nieuwe campagnes

ODIV voerde eerst een analyse van de online strategie uit. Vervolgens bedachten ze nieuwe campagnes en zoekwoorden voor DEBUUT. Ook verzorgde ODIV de terrascampagne. Als de temperatuur stijgt en je binnen straal van een x aantal km van een van de terrassen van DEBUUT bent, ontvang je een advertentie.

ODIV beheert de online accounts van DEBUUT en maakt alle websitecijfers en het verloop van de campagnes inzichtelijk voor de medewerkers van de horecaketen. Die meetbaarheid is belangrijk, omdat ook lokale managers dan beter om kunnen gaan met het marketingbudget en bijvoorbeeld het te verwachten aantal reserveringen.

Lees nu ook onze blog!

  • 16 mei 2024

    8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

    Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 5 Learnings van BrightonSEO april 2024
    8 mei 2024

    5 Learnings van BrightonSEO april 2024

    Op donderdag 25 en vrijdag 26 april was het weer tijd voor de tweejaarlijkse BrightonSEO conferentie. Martijn, Bruna, Wim en Maikel waren er bij en delen in dit artikel de […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • ODIV Collega: SEO Specialist Bruna
    3 mei 2024

    Even voorstellen: Bruna

    We gaan zo weer de zomer in, maar we mogen nog een mooie transfer aankondingen. Het is de eerste internationale transfer van ODIV. We hebben team SEO weten te versterken […]
    Lees verder
    Lees meer over