Doelstelling

  • Versterken online marketingstrategie
  • AdWords optimalisatie
  • Analytics inzichtelijk maken

 

Resultaten

  • Volledige meetbaarheid van o.a. reserveringen van alle restaurants.
  • Innoverende seizoenscampagnes
  • Location based targeting
  • Relevante advertenties

 

Aanpak

AdWords optimalisatie en nieuwe campagnes

ODIV voerde eerst een analyse van de online strategie uit. Vervolgens bedachten ze nieuwe campagnes en zoekwoorden voor DEBUUT. Ook verzorgde ODIV de terrascampagne. Als de temperatuur stijgt en je binnen straal van een x aantal km van een van de terrassen van DEBUUT bent, ontvang je een advertentie.

ODIV beheert de online accounts van DEBUUT en maakt alle websitecijfers en het verloop van de campagnes inzichtelijk voor de medewerkers van de horecaketen. Die meetbaarheid is belangrijk, omdat ook lokale managers dan beter om kunnen gaan met het marketingbudget en bijvoorbeeld het te verwachten aantal reserveringen.

Lees nu ook onze blog!

  • 8 januari 2025

    De 16 Beste Google Ads Tips Voor 2025

    Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 16 beste Google Ads tips voor 2025.
    Lees verder
    Lees meer over
  • 24 december 2024

    Alles over de ISO certificering van ODIV

    Jaja, we zijn er best een beetje trots op, maar we zijn nu eindelijk ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Een flinke klus en middels dit artikel willen we je vertellen […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 23 december 2024

    7 Social media trends in 2025

    De afgelopen jaren schreven we ieder jaar een blog met de social media trends voor het volgende jaar. Nu we een jaartje verder zijn, is het een goed moment om […]
    Lees verder
    Lees meer over