Doelstelling

  • Versterken online marketingstrategie
  • AdWords optimalisatie
  • Analytics inzichtelijk maken

 

Resultaten

  • Volledige meetbaarheid van o.a. reserveringen van alle restaurants.
  • Innoverende seizoenscampagnes
  • Location based targeting
  • Relevante advertenties

 

Aanpak

AdWords optimalisatie en nieuwe campagnes

ODIV voerde eerst een analyse van de online strategie uit. Vervolgens bedachten ze nieuwe campagnes en zoekwoorden voor DEBUUT. Ook verzorgde ODIV de terrascampagne. Als de temperatuur stijgt en je binnen straal van een x aantal km van een van de terrassen van DEBUUT bent, ontvang je een advertentie.

ODIV beheert de online accounts van DEBUUT en maakt alle websitecijfers en het verloop van de campagnes inzichtelijk voor de medewerkers van de horecaketen. Die meetbaarheid is belangrijk, omdat ook lokale managers dan beter om kunnen gaan met het marketingbudget en bijvoorbeeld het te verwachten aantal reserveringen.

Lees nu ook onze blog!

  • 13 september 2023

    Joost op IMPACT Cube van Channable

    Joost mocht spreken op IMPACT Cube van Channable. Wil je weten wat systeem 1 en 2 inhoudt en met welke 4 elementen je betere ads kunt maken? Bekijk de video […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 31 augustus 2023

    Wat zijn audience ads?

    Ontdek de voordelen van Microsoft Advertising en leer hoe je met Microsoft Audience Ads jouw online advertenties effectiever kunt maken. Vergroot je naamsbekendheid, bereik een breder publiek en behaal jouw […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 9 augustus 2023

    Gluren bij de buren én marktpositionering bepalen

    Ok, voordat ik begin met mijn relaas even full disclosure: ik ben geen merkstrateeg, geen branding expert, ik laat geen merken tot leven komen, al die dingen. Ik schrijf geen […]
    Lees verder
    Lees meer over