Doelstelling

  • Bekendheid in Utrecht van Werkspoor Cafe De Leckere
  • Bezoekers genereren voor het Werkspoor Cafe
  • Originele opening voor het Werkspoor Cafe
  • Autoriteit op basis van Bier en Spijs

 

Resultaten

  • 90.000 mensen bereikt in en rondom Utrecht
  • Meer dan 40.000 videoweergaven gerealiseerd
  • Honderden nieuwe Facebook pagina volgers
  • 250 bezoekers bij De Leckere Meesterchef

 

Aanpak

Via Facebook en Instagram zijn hobbykoks in Utrecht gevraagd deel te nemen aan De Leckere Meesterchef. Zij konden hun lekkerste gerecht inzenden dat zij, wanneer geselecteerd, mochten komen koken voor een echte vakjury. De jury bestond uit Vito Reekers (Karel 5), Leon Mazairac (Podium onder de Dom) en food en bierspecialist Ronald Giphart. Vijf koks kwamen op 5 november bij de opening van het Werkspoor Cafe om hun favoriete gerecht te koken. We hadden food en bier bloggers uit Utrecht uitgenodigd om de hele dag vast te leggen en er hun eigen draai aan te geven.

Lees nu ook onze blog!

  • 16 mei 2024

    8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

    Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 5 Learnings van BrightonSEO april 2024
    8 mei 2024

    5 Learnings van BrightonSEO april 2024

    Op donderdag 25 en vrijdag 26 april was het weer tijd voor de tweejaarlijkse BrightonSEO conferentie. Martijn, Bruna, Wim en Maikel waren er bij en delen in dit artikel de […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • ODIV Collega: SEO Specialist Bruna
    3 mei 2024

    Even voorstellen: Bruna

    We gaan zo weer de zomer in, maar we mogen nog een mooie transfer aankondingen. Het is de eerste internationale transfer van ODIV. We hebben team SEO weten te versterken […]
    Lees verder
    Lees meer over