Doelstelling

  • Bekendheid in Utrecht van Werkspoor Cafe De Leckere
  • Bezoekers genereren voor het Werkspoor Cafe
  • Originele opening voor het Werkspoor Cafe
  • Autoriteit op basis van Bier en Spijs

 

Resultaten

  • 90.000 mensen bereikt in en rondom Utrecht
  • Meer dan 40.000 videoweergaven gerealiseerd
  • Honderden nieuwe Facebook pagina volgers
  • 250 bezoekers bij De Leckere Meesterchef

 

Aanpak

Via Facebook en Instagram zijn hobbykoks in Utrecht gevraagd deel te nemen aan De Leckere Meesterchef. Zij konden hun lekkerste gerecht inzenden dat zij, wanneer geselecteerd, mochten komen koken voor een echte vakjury. De jury bestond uit Vito Reekers (Karel 5), Leon Mazairac (Podium onder de Dom) en food en bierspecialist Ronald Giphart. Vijf koks kwamen op 5 november bij de opening van het Werkspoor Cafe om hun favoriete gerecht te koken. We hadden food en bier bloggers uit Utrecht uitgenodigd om de hele dag vast te leggen en er hun eigen draai aan te geven.

Lees nu ook onze blog!

  • feestdagen marketing
    12 september 2024

    Feestdagen marketing: Tips voor succesvolle feestdagen campagnes

    Ga je aan de slag met marketing voor de feestdagen of ben je op zoek naar marketingtips voor de feestdagen? Wij nemen je graag mee door ons proces, waar je […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Portret van een vrouwelijke SEO-specialist die naar de camera lacht
    2 september 2024

    Even voorstellen: Ingeborg

    Daar is ie dan! We mogen de zomertransfer aan jullie voorstellen. De tweede versterking voor het SEO team dit jaar. Met zowel technische als contentkennis in zowel Nederlands als Engels is Ingeborg een welkome [...]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 27 augustus 2024

    Waarom je niet meer om TikTok heen kan

    Heb je je afgevraagd waarom TikTok tegenwoordig overal lijkt te zijn? Zit jij nog steeds te twijfelen of je deze razend populaire app wel moet opnemen in je marketingstrategie? Misschien […]
    Lees verder
    Lees meer over