Doelstelling

  • Bekendheid in Utrecht van Werkspoor Cafe De Leckere
  • Bezoekers genereren voor het Werkspoor Cafe
  • Originele opening voor het Werkspoor Cafe
  • Autoriteit op basis van Bier en Spijs

 

Resultaten

  • 90.000 mensen bereikt in en rondom Utrecht
  • Meer dan 40.000 videoweergaven gerealiseerd
  • Honderden nieuwe Facebook pagina volgers
  • 250 bezoekers bij De Leckere Meesterchef

 

Aanpak

Via Facebook en Instagram zijn hobbykoks in Utrecht gevraagd deel te nemen aan De Leckere Meesterchef. Zij konden hun lekkerste gerecht inzenden dat zij, wanneer geselecteerd, mochten komen koken voor een echte vakjury. De jury bestond uit Vito Reekers (Karel 5), Leon Mazairac (Podium onder de Dom) en food en bierspecialist Ronald Giphart. Vijf koks kwamen op 5 november bij de opening van het Werkspoor Cafe om hun favoriete gerecht te koken. We hadden food en bier bloggers uit Utrecht uitgenodigd om de hele dag vast te leggen en er hun eigen draai aan te geven.

Lees nu ook onze blog!

  • 8 januari 2025

    De 16 Beste Google Ads Tips Voor 2025

    Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 16 beste Google Ads tips voor 2025.
    Lees verder
    Lees meer over
  • 24 december 2024

    Alles over de ISO certificering van ODIV

    Jaja, we zijn er best een beetje trots op, maar we zijn nu eindelijk ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Een flinke klus en middels dit artikel willen we je vertellen […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 23 december 2024

    7 Social media trends in 2025

    De afgelopen jaren schreven we ieder jaar een blog met de social media trends voor het volgende jaar. Nu we een jaartje verder zijn, is het een goed moment om […]
    Lees verder
    Lees meer over