Audits

Op zoek naar een frisse blik?

Soms werk je al een tijd met een ander bureau, of merk je dat de resultaten vanuit Google Ads niet meer stijgen, of zie je het organisch verkeer langzaam omlaag gaan. Soms heb je een frisse blik nodig om te analyseren welke stappen je moet doorlopen om betere resultaten te krijgen. Daarom bieden wij audits aan, waarbij wij een grondige analyse draaien van jouw kanaal/kanalen om verbeterpunten te analyseren.

Maar wat heb je aan een audit van ODIV?

  • Jarenlange ervaring: bij ODIV hebben we geen managementlagen, geen salesafdeling, alleen maar marketingspecialisten met heel veel ervaring. Dat betekent dat je ons heel goed kan inzetten om bepaald werk te evalueren, en goed advies te geven.
  • Geen blinde vlek: we brengen jarenlange ervaring mee, met senior specialisten in alle vakgebieden, maar we hebben geen blinde vlek voor jouw organisatie.
  • Kritisch: we zijn kritisch op de huidige werkzaamheden. Ons doel is om een goed adviesrapport bij jou aan te leveren, waar je echt wat mee kunt.

Soorten audits

Kanaalspecifiek

We kunnen een specifiek kanaal, zoals Google Ads, LinkedIn, Meta, Google Analytics, helemaal uitdiepen, en er een concreet adviesrapport voor maken met (eventuele) verbeterpunten. Goed om te weten: wij zijn heel eerlijk, dus als we zien dat het momenteel goed staat, en wij het niet beter zouden kunnen doen, dan geven we je dat ook graag terug!

Strategisch

We kunnen je hele marketingstrategie onder de loep leggen, concurrentieonderzoek uitvoeren, zoekwoordenonderzoek uitvoeren en samen met jou een nieuwe strategie formuleren.

Benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.