Blogs en artikelen

iso 27001 & 9001 certificering
  • Nieuws
  • 24 maart 2025

Alles over de ISO certificering van ODIV

Jaja, we zijn er best een beetje trots op, maar we zijn nu eindelijk ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Een flinke klus en middels dit artikel willen we je vertellen wat het ons heeft gekost en gebracht, welke stappen we hebben doorlopen, en waarom het wellicht een goede stap voor jouw organisatie is.
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

Wat is CPV

CPV betekent “cost per view”, oftewel de kosten per videoweergave. Buiten het feit dat de kosten per videoweergave per platform kunnen verschillen (zoals ook bij CPM en CPC het geval is), verschilt ook de definitie per platform. Op LinkedIn is een “view” bijvoorbeeld een videoweergave van minimaal drie seconden; waar dit op Facebook en Instagram twee seconden is. Ook kun je op Facebook en Instagram inkopen op ThruPlays; videoweergaven van minimaal vijftien seconden. Over het algemeen geldt dat hoe langer de “view” is in het inkoopmodel, hoe hoger de kosten zullen zijn.
Doelgroepen-content-2023
  • Nieuws
  • 11 februari 2025

Testen met doelgroepen en content in 2025

Om continu beter te worden, proberen we alles te testen. We testen de doelstelling, de doelgroepen en content. Hierdoor zijn al onze campagnes experiment gedreven. Zo ook de campagnes op social media. De afgelopen jaren zijn enorm veel veranderingen doorgevoerd en dat heeft invloed op hoe je campagnes werken. In dit blog nemen we je mee door de laatste veranderingen in META en de invloed die het heeft op hoe wij onze campagnes in elkaar steken.
Display advertising
  • Nieuws
  • 10 februari 2025
  • Frederique Boitelle

Display Advertising

De juiste boodschap op het juiste moment tonen, dat is waar Display Advertising om draait. Toch zit het niet standaard in iedere marketing mix. Maar wat is display advertising, wat zijn de voordelen en hoe bereik ik mijn doelgroep?
Marketeer Joost aan het werk bij Odiv
  • Nieuws
  • 10 februari 2025

Hoe meet ik conversies op mijn website?

Het correct meten van conversies op je website is essentieel voor conversie optimalisatie. Het meten van conversies doe je in een analyse tool, bijvoorbeeld Google Analytics.
  • Nieuws
  • 5 februari 2025

Programmatic Display Out of Home

Programmatic Digital Out Of Home (pDOOH) is de nieuwe generatie van Out Of Home adverteren. Meer weten? Lees onze blog.