Blogs en artikelen

  • Nieuws
  • 21 februari 2025

Wat is A/B testen?

Bij een A/B test experimenteer je met twee varianten. Een A- en een B-variant. De A-variant kan bijvoorbeeld het huidige design van je homepage zijn. Deze variant wordt daarom ook wel de controlevariant genoemd.
voordelen SEO
  • Nieuws
  • 21 februari 2025
  • Bruna Venturinelli

11 voordelen van SEO voor jouw website (en 4 nadelen)

Wat zijn de voordelen van SEO? En zijn er ook nadelen? In dit artikel zetten we alle voor- en nadelen van SEO voor je op een rij. Hierdoor kan je straks een weloverwogen keuze maken of je wel of niet SEO moet gaan inzetten voor jouw website.
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

Wat is CPV

CPV betekent “cost per view”, oftewel de kosten per videoweergave. Buiten het feit dat de kosten per videoweergave per platform kunnen verschillen (zoals ook bij CPM en CPC het geval is), verschilt ook de definitie per platform. Op LinkedIn is een “view” bijvoorbeeld een videoweergave van minimaal drie seconden; waar dit op Facebook en Instagram twee seconden is. Ook kun je op Facebook en Instagram inkopen op ThruPlays; videoweergaven van minimaal vijftien seconden. Over het algemeen geldt dat hoe langer de “view” is in het inkoopmodel, hoe hoger de kosten zullen zijn.
Facebook Video Kijken
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

Video Advertising

De combinatie van beeld en geluid versterkt de boodschap van de online campagne.
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

Tips voor de ultieme contactpagina

Als je geen corporate met landelijke naamsbekendheid bent, dan is een contactpagina belangrijk. Het is een pagina die vertrouwen kan wekken, maar ook heel veel wantrouwen kan oproepen als je niet de juiste dingen erop zet. In dit artikel laten we je zien hoe je een goede contactpagina kan maken.
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

TikTok Resumes

Recruitment via TikTok. In de VS is TikTok toegetreden tot de vacaturemarkt met het programma TikTok Resumes. Kandidaten kunnen een video-cv indienen bij een van de 34 bedrijven die aan het project deelnemen.
Je ziet hier een afbeelding van hoe gezocht wordt in Google. En wat het verschil is tussen SEO en SEA. De afbeelding bevat voorbeelden van organisch en betaald zoeken.
  • Nieuws
  • 21 februari 2025

SEO vs SEA

Online vindbaarheid hangt af van SEO en SEA en hoe goed je alles daarin geregeld hebt. SEA (Search Engine Advertising) en SEO (Search Engine Optimization) zijn verschillende specialismen binnen het vakgebied zoekmachinemarketing. Beide kanalen hebben hun eigen kracht. SEA is een betaald kanaal dat snel ingezet kan worden en vlug tot resultaat leidt. Investeringen in SEO zijn voor het optimaliseren van de vindbaarheid op de lange termijn. De vruchten die je van deze noeste arbeid plukt zijn erg prettig: ‘gratis’ meer bezoekers uit zoekmachines.