Showcases

+ 150 % In websitebezoekers
  • Social media bureau

Multichannel strategie met groei van 69% in sollicitaties

SThree is de wereldwijde specialist in werving en selectie voor STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Ze verbinden gewilde specialisten in wetenschap, technologie, techniek en wiskunde met dynamische organisaties over de hele wereld, door bekwame mensen samen te brengen.
  • SEO bureau

147% groei in bezoekers met een minimaal budget

Deze award-winning case gaat over onze viral SEO-strategie van Simple Analytics. Dit is hét privacy-first Google Analytics alternatief. Eén dashboard om direct te zien hoeveel bezoekers er op je website komen, waar ze vandaan komen en wat ze doen als ze er eenmaal zijn. Zonder cookies. Zonder stalking. En lichtgewicht.
  • Social media bureau

Ruim 80k mensen bereikt met video op Facebook

Om de doorstroming op de N201 te verbeteren, ontwikkelt de provincie Utrecht een toekomstvisie voor de weg en omgeving. Hiervoor worden ideeën van bewoners, bedrijven en gemeenten verzameld. ODIV ondersteunde dit proces met een hyperlokale campagne om de enquête onder weggebruikers en omwonenden onder de aandacht te brengen. De campagne bereikte meer dan 80.000 mensen en zorgde voor honderden reacties op Facebook. Dit leidde tot meer dan 10.000 websitebezoeken en uiteindelijk ruim 5.000 ingevulde enquêtes.
+ 300 leads In de eerste maand
  • Inbound marketing bureau

300+ leads in de eerste maand: Campagne gepauzeerd vanwege overweldigend succes!

In 2018 en 2019 heeft MS Schippers de Amerikaans en Canadese markt veroverd met hun nieuwste product T&T Cleaner. Na het grote succes in Noord Amerika, willen zij het product in Europa verkopen. Om te beginnen in het Verenigd Koninkrijk. Na een aantal gesprekken waarin we de wereld van de veehouderij en de producten leerden kennen, konden we mee denken over de stappen om T&T Cleaner ook in het Verenigd Koninkrijk te verkopen. In de VS en Canada werd de doelgroep bereikt via originele, gecensureerde content via Twitter. Nadat we duidelijk hadden wie er al klant was geworden in Noord Amerika, is er naar manieren gezocht om de boeren in het Verenigd Koninkrijk te bereiken. In deze case lees je hoe we met een minimaal budget een mooi resultaat wisten te boeken.
Pinterest adverteren
+ 54 % In brand awareness
  • SEA bureau

Innovatieve marketingstrategie: 90% meer omzet en groei in brand awareness

Na al een aantal jaren fervent liefhebber te zijn van Mercer Amsterdam, startten we in 2022 vol enthousiasme met een samenwerking. Het high-end sneaker label richt zich op het creëren van luxe, onderscheidende silhouetten voor mannen en vrouwen. Mercer ontwerpt haar producten volledig in eigen huis voor een exclusieve look-and-feel, van zool tot veter. De producten van Mercer Amsterdam worden vervaardigd in ambachtelijke familiebedrijven in Portugal en Italië, waarbij veel aandacht wordt besteed aan duurzaamheid. Zo was Mercer het eerste merk dat samenwerkte met Piñatex voor de creatie van de eerste volledig duurzame vegan sneaker van ananasleer. Mercer Amsterdam heeft zijn grote bekendheid vooral te danken aan de samenwerkingen met de NASA, die in drie verschillende fasen een enorme publiciteit hebben gekregen. Ook heeft het merk samengewerkt met artiesten en grote namen zoals Lewis Hamilton, Bella & Gigi Hadid, Lady Gaga en Chris Brown. Mercer is een vooruitstrevende en innovatieve organisatie die mooie producten levert. Dit vaak in samenwerking met andere goede partners. Kortom, een organisatie waar wij ons als ODIV graag aan verbinden door het online verlengstuk te zijn. We kregen concrete doelstellingen voorgelegd en wisten wat er te doen stond voor 2022.

Vragen of opmerkingen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.