In zijn presentatie behandelde Timothy, samen met de studenten, de essenties van digitale marketing en businessmodellen. Centraal stond het uitvoeren van doelgroep- en marktanalyses, cruciale elementen voor het opstellen van een strategisch plan.

De interactie nam toe tijdens het bespreken van diverse cases. Hierbij concentreerden ze zich op het identificeren van bedrijfsdoelstellingen, het analyseren van specifieke bedrijfsscenario’s en het evalueren van de toegepaste strategieën. Deze methode gaf de studenten inzicht in de praktische toepassing en complexiteit van digitale marketingstrategieën.

Gastcollege bij vrije universiteit Amsterdam

Lees meer in onze blogs:

  • 8 oktober 2024

    Lokale vindbaarheid verbeteren? Ga aan de slag met deze tips!

    Voor veel bedrijven is het heel belangrijk om goed gevonden te worden door klanten uit de buurt. Of dit nu klanten uit dezelfde plaats, regio of provincie zijn, je wilt […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 24 september 2024

    Black Friday SEA: Hoe je je campagnes optimaliseert voor maximale omzet

    Black Friday en kerst zijn voor veel ecommerce partijen de belangrijkste tijd van het jaar. In dit artikel nemen we, een ecommerce bureau, je mee in hoe je: De maximale […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Figuratieve illustratie voor SEO black friday
    18 september 2024

    Beste SEO tips voor Black Friday: Optimaliseer je website voor maximale verkopen

    Waar Black Friday in de VS de officiële start van het Christmas Shopping Season is geworden, blijft Europa niet achter. In een digitale wereld waar afstand niets meer betekent, kan […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • feestdagen marketing
    12 september 2024

    Feestdagen marketing: Tips voor succesvolle feestdagen campagnes

    Ga je aan de slag met marketing voor de feestdagen of ben je op zoek naar marketingtips voor de feestdagen? Wij nemen je graag mee door ons proces, waar je […]
    Lees verder
    Lees meer over