In zijn presentatie behandelde Timothy, samen met de studenten, de essenties van digitale marketing en businessmodellen. Centraal stond het uitvoeren van doelgroep- en marktanalyses, cruciale elementen voor het opstellen van een strategisch plan.

De interactie nam toe tijdens het bespreken van diverse cases. Hierbij concentreerden ze zich op het identificeren van bedrijfsdoelstellingen, het analyseren van specifieke bedrijfsscenario’s en het evalueren van de toegepaste strategieën. Deze methode gaf de studenten inzicht in de praktische toepassing en complexiteit van digitale marketingstrategieën.

Gastcollege bij vrije universiteit Amsterdam

Lees meer in onze blogs:

  • 21 november 2023

    6 Onmisbare Stappen naar Meesterschap in SEA: Van Basis tot Expert

    In een wereld waarin de ontwikkelingen in online marketing sneller gaan dan ooit, kan het specialiseren in één van de onderliggende vakgebieden heel interessant zijn voor je carrière. Maar wat […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Helpful content
    16 oktober 2023

    Hoe help je de gebruiker (en uiteindelijk je SEO) met helpful content

    ‘We moeten iets doen met content.’ Je hebt het waarschijnlijk weleens gehoord in de wandelgangen. Dat content niet ‘iets’ moet zijn maar een duidelijk onderdeel van een online strategie, liet […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Team odiv: Jessica
    5 oktober 2023

    Even voorstellen: Jessica

    De zomer zit er nu echt op, dus het is de hoogste tijd om onze zomertransfer aan jullie voor te stellen. Haar achtergrond in e-commerce en autodidactische methode, maken haar een perfecte fit voor team ODIV. Dus wij zijn hartstikke blij dat we deze transfer hebben weten te realiseren.
    Lees verder
    Lees meer over
  • Adverteren in het laatste kwartaal
    26 september 2023

    Hogere opbrengsten dan advertentiekosten in Q4: Hoe doe je dat?

    Het laatste kwartaal van het jaar breekt weer aan. Een drukke periode waarin de advertentiemarkt in beweging is en de gemiddelde advertentiekosten stijgen. In dit blog zetten we uiteen hoe we bij ODIV kijken naar deze ontwikkelingen en hoe we daarop inspelen.
    Lees verder
    Lees meer over