In zijn presentatie behandelde Timothy, samen met de studenten, de essenties van digitale marketing en businessmodellen. Centraal stond het uitvoeren van doelgroep- en marktanalyses, cruciale elementen voor het opstellen van een strategisch plan.

De interactie nam toe tijdens het bespreken van diverse cases. Hierbij concentreerden ze zich op het identificeren van bedrijfsdoelstellingen, het analyseren van specifieke bedrijfsscenario’s en het evalueren van de toegepaste strategieën. Deze methode gaf de studenten inzicht in de praktische toepassing en complexiteit van digitale marketingstrategieën.

Gastcollege bij vrije universiteit Amsterdam

Lees meer in onze blogs:

  • 16 mei 2024

    8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

    Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 5 Learnings van BrightonSEO april 2024
    8 mei 2024

    5 Learnings van BrightonSEO april 2024

    Op donderdag 25 en vrijdag 26 april was het weer tijd voor de tweejaarlijkse BrightonSEO conferentie. Martijn, Bruna, Wim en Maikel waren er bij en delen in dit artikel de […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • ODIV Collega: SEO Specialist Bruna
    3 mei 2024

    Even voorstellen: Bruna

    We gaan zo weer de zomer in, maar we mogen nog een mooie transfer aankondingen. Het is de eerste internationale transfer van ODIV. We hebben team SEO weten te versterken […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Social media strategie
    1 mei 2024

    Marketingtips voor Vaderdag

    Vaderdag nadert snel en het is tijd om je marketingstrategie in volle gang te brengen. Met elke derde zondag van juni die eraan komt, is het jouw kans om de […]
    Lees verder
    Lees meer over