In zijn presentatie behandelde Timothy, samen met de studenten, de essenties van digitale marketing en businessmodellen. Centraal stond het uitvoeren van doelgroep- en marktanalyses, cruciale elementen voor het opstellen van een strategisch plan.

De interactie nam toe tijdens het bespreken van diverse cases. Hierbij concentreerden ze zich op het identificeren van bedrijfsdoelstellingen, het analyseren van specifieke bedrijfsscenario’s en het evalueren van de toegepaste strategieën. Deze methode gaf de studenten inzicht in de praktische toepassing en complexiteit van digitale marketingstrategieën.

Gastcollege bij vrije universiteit Amsterdam

Lees meer in onze blogs:

  • 8 januari 2025

    De 16 Beste Google Ads Tips Voor 2025

    Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 16 beste Google Ads tips voor 2025.
    Lees verder
    Lees meer over
  • 24 december 2024

    Alles over de ISO certificering van ODIV

    Jaja, we zijn er best een beetje trots op, maar we zijn nu eindelijk ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Een flinke klus en middels dit artikel willen we je vertellen […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 23 december 2024

    7 Social media trends in 2025

    De afgelopen jaren schreven we ieder jaar een blog met de social media trends voor het volgende jaar. Nu we een jaartje verder zijn, is het een goed moment om […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 17 december 2024

    SEA Trends 2025: Ontdek toekomstige innovaties

    Dagelijks zijn we bezig met Google en Microsoft ads. Maar het is ook goed om af en toe uit te zoomen; want wat zien we als SEA bureau allemaal gebeuren? […]
    Lees verder
    Lees meer over