Ben je nieuwsgierig geworden naar consumentenpsychologie of wil je meer weten over wat wij bij ODIV doen? Neem dan zeker een kijkje bij ons nieuws!

Hierboven kun je Joost zijn verhaal bekijken. Ben je benieuwd naar de andere sprekers? Bekijk dan hier de hele Impact Cube 2023 en luister ook naar: Bastian Verhulst, Thomas Wilson en Gwen van Wijk!

Benieuwd naar meer inzichten?

  • Hoe adverteer je online met wijn en andere alcoholische dranken?
    13 februari 2024

    Hoe adverteer je online met wijn en andere alcoholische dranken?

    Van de Nederlanders die alcohol drinken, geniet de helft maandelijks van een wijntje. Gemiddeld drinkt een volwassen Nederlander zelfs 26,1 liter per jaar. Het vaakst worden dranken in de supermarkt […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Even voorstellen: Marijn
    9 februari 2024

    Even voorstellen: Marijn

    De winter zit er bijna op, dus het is de hoogste tijd om onze wintertransfers aan jullie voor te stellen. Geen cijfer te veel, geen dashboard te moeilijk en geen rapportage onduidelijk, want met zijn opgedane ervaring bij een ander online marketing bureau, komt Marijn nu team ODIV versterken als data analist. In dit blog lees je kort en bondig over zijn vakantiekeuze, wat hij iedereen zou afraden en nog veel meer. Veel plezier!
    Lees verder
    Lees meer over
  • ODIV Team terugblik
    27 december 2023

    Terugblik ODIV 2023

    De laatste dagen van dit jaar breken aan en dan zit 2023 er op. De hoogste tijd voor een terugblik op het afgelopen ODIV jaar. Naast de online campagnes en website optimalisaties werd er de nodige kennis gedeeld via gastcolleges, workshops, presentaties en trainingen. Ook hadden we een aantal leuke uitjes en werden we genomineerd en wonnen we een aantal mooie prijzen en awards. Lees meer over deze en alle andere momenten in 2023 en kom erachter hoe wij uitkijken naar 2024.
    Lees verder
    Lees meer over
  • 21 november 2023

    6 Onmisbare Stappen naar Meesterschap in SEA: Van Basis tot Expert

    In een wereld waarin de ontwikkelingen in online marketing sneller gaan dan ooit, kan het specialiseren in één van de onderliggende vakgebieden heel interessant zijn voor je carrière. Maar wat […]
    Lees verder
    Lees meer over