Doelstellingen

  • Meer downloads van productbrochures (SQL’s)
  • Meer verkeer naar productpagina’s

Resultaten

  • 150% groei in downloads van productbrochures
  • 175% toename van verkeer naar productpagina’s

Aanpak

We experimenteren structureel op de website van Webpower. We gebruiken hiervoor het KICK-IT model, waarbij we van data, naar psychologie, naar design naar livegang bewegen.

Onze doelstelling is altijd voor het zorgen van meer sales qualified leads (SQLs) en we hebben tot op heden een winnaarspercentage van 50% en zien in de analytics een substantiële stijging in conversieratio en bezoekers aan de productpagina’s.

We zien elkaar maandelijks in een creatieve sessie. ODIV is heel transparant in alle stappen die ze zetten. Ik kan de gegevens altijd inzien en zij denken voortdurend vooruit.
Sjoerd van Barneveld Marketingmanager bij DEBUUT
ODIV ondersteunt en adviseert ons op het gebied van online marketing. Hun transparante werkwijze en persoonlijke aandacht is erg fijn. Kennis delen is voor hun geen probleem, ze nemen de tijd om je op te leiden zodat je samen steeds meer stappen kan zetten. Een leuke club mensen met veel kennis en ervaring op de verschillende gebieden van online marketing.
Anouk Boekhoff Marketeer bij Global Talk
ODIV is een erg dynamisch team dat ons geholpen heeft onze doelen en visies te vertalen naar een professioneel marketing plan. De gevraagde leads zijn ruimschoots geleverd maar zeker zo belangrijk ook is de vooraf geplande target groep is bereikt.
Rens Dilven Sales Manager bij MS Schippers