Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november
  •  

    Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken
  •  

    Aanpak

    De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

    Lees nu ook onze blog!

    • DSA - Best SEO B2B campagne 2022
      5 december 2022

      ODIV & Simple Analytics winnen Beste SEO B2B campagne bij DSA 2022!

      We hebben gewonnen! Afgelopen vrijdag was het zover, de uitreiking van de Dutch Search Awards (DSA). Met nominaties voor Beste SEO B2B campagne en Beste SEO consultant op zak gingen we vol goede moed (en in pak) naar de Fabrique in Utrecht.
      Lees verder
      Lees meer over
    • Social Media trends voor 2023 door ODIV
      15 november 2022

      Social Media trends voor 2023

      De afgelopen jaren schreven we ieder jaar een blog met de social media trends voor het volgende jaar. Dit deden we ook voor 2022. Nu een jaartje verder is het een goed moment om te zien of we het bij het juiste eind hadden, waar we er helemaal naast zaten en om vooruit te kijken naar social media trends voor 2023.
      Lees verder
      Lees meer over
    • Julia Dilissen (ODIV)
      3 oktober 2022

      Even voorstellen: Julia

      De laatste zomertransfer is alweer een tijdje geleden, dus het is de hoogste tijd om ons nieuwste teamlid te introduceren. Een sportieve dame die haar Instagram hult in kleurrijke outfits op vakantie. Julia draait nu al een paar maanden mee in team Search Search. In dit blog lees je alles over haar eerste paar maanden bij ODIV, haar favoriete Netflix serie, superkracht en met wie zij een vorkje zou prikken. Veel plezier!
      Lees verder
      Lees meer over