Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november

 

Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken

 

Aanpak

De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

Lees nu ook onze blog!

  • 21 november 2023

    6 Onmisbare Stappen naar Meesterschap in SEA: Van Basis tot Expert

    In een wereld waarin de ontwikkelingen in online marketing sneller gaan dan ooit, kan het specialiseren in één van de onderliggende vakgebieden heel interessant zijn voor je carrière. Maar wat […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Helpful content
    16 oktober 2023

    Hoe help je de gebruiker (en uiteindelijk je SEO) met helpful content

    ‘We moeten iets doen met content.’ Je hebt het waarschijnlijk weleens gehoord in de wandelgangen. Dat content niet ‘iets’ moet zijn maar een duidelijk onderdeel van een online strategie, liet […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Team odiv: Jessica
    5 oktober 2023

    Even voorstellen: Jessica

    De zomer zit er nu echt op, dus het is de hoogste tijd om onze zomertransfer aan jullie voor te stellen. Haar achtergrond in e-commerce en autodidactische methode, maken haar een perfecte fit voor team ODIV. Dus wij zijn hartstikke blij dat we deze transfer hebben weten te realiseren.
    Lees verder
    Lees meer over