Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november

 

Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken

 

Aanpak

De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

Lees nu ook onze blog!

  • 16 mei 2024

    8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

    Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 5 Learnings van BrightonSEO april 2024
    8 mei 2024

    5 Learnings van BrightonSEO april 2024

    Op donderdag 25 en vrijdag 26 april was het weer tijd voor de tweejaarlijkse BrightonSEO conferentie. Martijn, Bruna, Wim en Maikel waren er bij en delen in dit artikel de […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • ODIV Collega: SEO Specialist Bruna
    3 mei 2024

    Even voorstellen: Bruna

    We gaan zo weer de zomer in, maar we mogen nog een mooie transfer aankondingen. Het is de eerste internationale transfer van ODIV. We hebben team SEO weten te versterken […]
    Lees verder
    Lees meer over