Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november
  •  

    Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken
  •  

    Aanpak

    De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

    Lees nu ook onze blog!

    • Soraya voorstellen
      18 mei 2022

      Even voorstellen: Soraya

      Het is weer de hoogste tijd om een nieuw teamlid te introduceren. Een dame van weinig woorden en adequate opmerkingen. Soraya draait nu al een paar maanden mee in de […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • Google Ads tips 2022
      20 januari 2022

      De 14 Beste Google Ads Tips Voor 2022

      Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 14 beste Google Ads tips voor 2022.
      Lees verder
      Lees meer over
    • Even voorstellen Tim
      1 januari 2022

      Even voorstellen: Tim

      Het is de hoogste tijd om onze laatste aanwinst in het search team voor te stellen. De eerste twee maanden van Tim's stage zitten erop en we zijn al het nodige over hem te weten gekomen dat we graag met jullie delen.
      Lees verder
      Lees meer over