Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november

 

Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken

 

Aanpak

De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

Lees nu ook onze blog!

  • 1 november 2024

    6 Social media en content tips en content om deze black friday succesvol te zijn

    Ben jij al bezig met de voorbereidingen voor Black Friday, maar vraag je je af hoe je kunt opvallen in de enorme drukte? Je bent niet de enige! Voor veel […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 31 oktober 2024

    Hoe krijg je meer zichtbaarheid met LinkedIn Reels?

    LinkedIn is een platform dat we allemaal kennen als de plek voor professioneel netwerken, toch is LinkedIn langzaam short video’s ook wel bekend als reels aan het testen. Misschien denk […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • 8 oktober 2024

    Lokale vindbaarheid verbeteren? Ga aan de slag met deze tips!

    Voor veel bedrijven is het heel belangrijk om goed gevonden te worden door klanten uit de buurt. Of dit nu klanten uit dezelfde plaats, regio of provincie zijn, je wilt […]
    Lees verder
    Lees meer over