Doelstelling

  • Bereiken van specialisten/professionals in het psychologisch vakgebied
  • Aanmeldingen genereren voor het najaarscongres op 8, 9 en 10 november

 

Resultaten

  • Ruim 140 extra aanmeldingen voor het congres binnen drie weken

 

Aanpak

De doelgroep bereiken in een zakelijke omgeving (LinkedIn) en in de vrije tijd (Facebook en display). Hierbij is met behulp van de e-mail database van VGCt een zeer specifieke doelgroep te bereiken én uit te sluiten.

Lees nu ook onze blog!

  • TeamSEO op BrightonSEO
    26 mei 2023

    5 learnings van BrightonSEO waar onze SEO-harten sneller van gaan kloppen

    Een conferentie pal naast het strand, met een brandende zon en veel gezelligheid. Klinkt utopisch, maar dit was BrightonSEO. En wordt het dan nog beter? Ja zeker. Met SEO-learnings waar […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Wim op Kantoor
    17 mei 2023

    Even voorstellen: Wim

    De winter zit erop, dus het is de hoogste tijd om de laatste wintertransfer aan jullie voor te stellen. Een rots in de branding met adaptieve vaardigheden. Wim is met […]
    Lees verder
    Lees meer over
  • Advertenties naar hoger niveau met Google AI
    3 mei 2023

    Google AI tilt advertenties naar een hoger niveau!

    Google lanceert binnenkort haar nieuwste AI functie voor Google Ads. Spannende ontwikkeling, zijn alle online marketeers zometeen hun baan kwijt? Of zal het nog niet zo'n vaart lopen? Wat we wel weten is dat er veel veranderd in het online marketing landschap. En zoals wel vaker gebleken, wie stil staat, verliest. Daarom hier de eerste update in een reeks waarin Odiv jou op de hoogte houdt van de nieuwste ontwikkelingen zodat jij in ieder geval niet stil zal staan! Veel plezier!
    Lees verder
    Lees meer over