Doelstelling

  • Een stevig open trainingsaanbod op de markt zetten
  • Richten op andere doelgroep met andere sales funnel
  • Conversie verbeteren

 

Resultaten

  • Inschrijvingen voor de open trainingen
  • Leads voor in-company trainingen
  • Meer naamsbekendheid in de markt

 

Aanpak

Een uitgebreid traject

ODIV dwong Van Aetsveld terug naar de basics te gaan met goede fundamentele vragen. De kern is niet wát je gaat doen, maar waarom. Wat is je doel, je boodschap en welke online keuzes maak je daarbij? ODIV en Van Aetsveld gingen samen een uitgebreid traject in. In onderling overleg werd een online marketingplan gemaakt. met social en campagnes.

Met inzet van SEA, SEO, Adwords en wireframing gaf ODIV de online marketing van Van Aetsveld Academy vorm. Een conversiepsycholoog boog zich over het ontwerp van de website. Die liet zien hoe bijvoorbeeld de keuze en positionering van een foto, de plek van een call-to-action of het gebruik van verschillende kleuren van invloed kunnen zijn op het klikgedrag van potentiële deelnemers.

Ontmoet ons team!