Doelstellingen

  • Groot bereik genereren onder een brede doelgroep om bespaartips in december onder de aandacht te krijgen
  • Versterken naamsbekendheid van Milieu Centraal als onafhankelijke voorlichtingsinstantie over duurzaamheid

Resultaten

  • Ruim 10 miljoen impressies
  • 18.538 lezers van het artikel
  • 1.312 klikken naar de website van Milieu Centraal

Aanpak

Er is een bondig en interessant Branded content artikel geschreven dat zeer goed aansluit bij het informatieve karakter van het artikel op de website. Om een groot bereik in een brede doelgroep te genereren, is geadviseerd om het artikel in de sectie Lifestyle op Nu.nl te laten plaatsen
In samenwerking met Milieu Centraal en Sanoma een kort maar krachtig artikel gecreëerd. Klik hier om het artikel te lezen.

Joost en Martijn communiceren prettig en heel snel. We staan nu weer lekker hoog bovenaan in Google. :-)
Florencius
Hugo Kranenburg Eigenaar bij Florencius
ODIV is een professioneel bedrijf met kundige adviezen en vooral altijd een prettige samenwerking. Het is meer een partnership dan een adverteerder - bureau relatie. Ik kan ODIV van harte aanbevelen.
Geert
Geert Pelsma Eigenaar bij ACLARO
Heldere communicatie, afspraken worden goed nagekomen en ze zijn zeer pro-actief. Tot nu toe onwijs tevreden over de samenwerking.
Brokking
Maartje Brokking Eigenaar bij Brokking
ODIV heeft een SEO workshop aan onze communicatiemensen gegeven. Dat was een heel helder verhaal met duidelijke stappen om te volgen. En ook niet onbelangrijk, het nodigde direct uit om tot actie te komen. Aanrader dus!
NMF
Alma Streefkerk Projectleider Educatie, Communicatie en Participatie