Doelstellingen

  • Awareness genereren binnen de B2B markt rondom het bestaan van het zakelijke PMO platform (Persoonlijke Gezondheidscheck)
  • Kwalitatief verkeer naar de website van de Persoonlijke Gezondheidscheck
  • Activatie naar aanvraag offerte
  • Genereren van leads binnen de B2B markt

Resultaten

  • 524.447 impressies gerealiseerd via LinkedIn
  • 4.205 klikken van HR professionals en directieleden naar de website
  • 2.088.452 impressies uitgeserveerd aan 657.737 unieke mensen via Display
  • 1.712 website bezoeken gerealiseerd vanuit Display

Aanpak

Om de twee doelen (awareness en kwalitatief verkeer naar de website) te behalen zijn diverse mediakanalen en types ingezet. Hierbij was de inzet van diverse kanalen de sleutel tot succes. Zo werd de activiteit op het zakelijke social kanaal (LinkedIn) en zichtbaarheid op domeinen (Programmatic Display) gecombineerd om een gebalanceerde en sterke mediamix te gebruiken. De relevante afbakening van de zakelijke doelgroep en de optimalisatie hebben geleid tot grote awareness en kwalitatief verkeer naar de website van de gezondheischeck.

Was de klant blij?

Ja. Willeke van NIPED
“ODIV heeft goed meegedacht hoe we een heel specifieke doelgroep het beste konden bereiken. Op basis daarvan hebben zij een passende campagne ontworpen en ingezet om deze doelgroep aan te spreken. We hebben een prettige samenwerking met ze gehad en de campagne was zeker een succes; de doelgroep zag ons overal!”