Doelstelling

  • Eenduidige communicatie op alle media
  • Inzicht verkrijgen in het online gedrag van de doelgroep
  •  

    Resultaten

  • Inzicht in resultaten op de website
  • Gedrag van de bezoeker in kaart gebracht
  • Inzicht in de eigenschappen van de doelgroep
  •  

    Aanpak

    Op basis van de wensen van de klant en onze kennis over landingspagina’s hebben we een functioneel ontwerp gemaakt. Hierin wordt duidelijk wat waar komt te staan, hoe de website gaat werken en welke functies deze moet hebben. Op basis van het functioneel ontwerp hebben onze designers het uiteindelijke ontwerp gemaakt dat in lijn is met de online creaties.

    Daarna bouwen de developers de site en zorgen zij er voor dat alles ook daadwerkelijk werkt. Zo werken de verschillende specialismen samen om tot een prachtig eindresultaat te komen. Hier kun je een kijkje nemen in de wereld van Bad Moms 2.

    Lees nu ook onze blog!

    • 8 januari 2025

      De 16 Beste Google Ads Tips Voor 2025

      Een nieuw jaar is een mooi moment om eens flink de bezem te halen door je Google Ads account. Daarom delen we in dit artikel onze 16 beste Google Ads tips voor 2025.
      Lees verder
      Lees meer over
    • 24 december 2024

      Alles over de ISO certificering van ODIV

      Jaja, we zijn er best een beetje trots op, maar we zijn nu eindelijk ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Een flinke klus en middels dit artikel willen we je vertellen […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • 23 december 2024

      7 Social media trends in 2025

      De afgelopen jaren schreven we ieder jaar een blog met de social media trends voor het volgende jaar. Nu we een jaartje verder zijn, is het een goed moment om […]
      Lees verder
      Lees meer over