Doelstelling

  • Eenduidige communicatie op alle media
  • Inzicht verkrijgen in het online gedrag van de doelgroep
  •  

    Resultaten

  • Inzicht in resultaten op de website
  • Gedrag van de bezoeker in kaart gebracht
  • Inzicht in de eigenschappen van de doelgroep
  •  

    Aanpak

    Op basis van de wensen van de klant en onze kennis over landingspagina’s hebben we een functioneel ontwerp gemaakt. Hierin wordt duidelijk wat waar komt te staan, hoe de website gaat werken en welke functies deze moet hebben. Op basis van het functioneel ontwerp hebben onze designers het uiteindelijke ontwerp gemaakt dat in lijn is met de online creaties.

    Daarna bouwen de developers de site en zorgen zij er voor dat alles ook daadwerkelijk werkt. Zo werken de verschillende specialismen samen om tot een prachtig eindresultaat te komen. Hier kun je een kijkje nemen in de wereld van Bad Moms 2.

    Lees nu ook onze blog!

    • 16 mei 2024

      8 tips voor een effectieve LinkedIn nieuwsbrief

      Heb jij ooit overwogen om een LinkedIn nieuwsbrief te starten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken? Door regelmatig goed geschreven en relevante artikelen te delen, […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • 5 Learnings van BrightonSEO april 2024
      8 mei 2024

      5 Learnings van BrightonSEO april 2024

      Op donderdag 25 en vrijdag 26 april was het weer tijd voor de tweejaarlijkse BrightonSEO conferentie. Martijn, Bruna, Wim en Maikel waren er bij en delen in dit artikel de […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • ODIV Collega: SEO Specialist Bruna
      3 mei 2024

      Even voorstellen: Bruna

      We gaan zo weer de zomer in, maar we mogen nog een mooie transfer aankondingen. Het is de eerste internationale transfer van ODIV. We hebben team SEO weten te versterken […]
      Lees verder
      Lees meer over