Doelstelling

  • Eenduidige communicatie op alle media
  • Inzicht verkrijgen in het online gedrag van de doelgroep
  •  

    Resultaten

  • Inzicht in resultaten op de website
  • Gedrag van de bezoeker in kaart gebracht
  • Inzicht in de eigenschappen van de doelgroep
  •  

    Aanpak

    Op basis van de wensen van de klant en onze kennis over landingspagina’s hebben we een functioneel ontwerp gemaakt. Hierin wordt duidelijk wat waar komt te staan, hoe de website gaat werken en welke functies deze moet hebben. Op basis van het functioneel ontwerp hebben onze designers het uiteindelijke ontwerp gemaakt dat in lijn is met de online creaties.

    Daarna bouwen de developers de site en zorgen zij er voor dat alles ook daadwerkelijk werkt. Zo werken de verschillende specialismen samen om tot een prachtig eindresultaat te komen. Hier kun je een kijkje nemen in de wereld van Bad Moms 2.

    Lees nu ook onze blog!

    • 13 september 2023

      Joost op IMPACT Cube van Channable

      Joost mocht spreken op IMPACT Cube van Channable. Wil je weten wat systeem 1 en 2 inhoudt en met welke 4 elementen je betere ads kunt maken? Bekijk de video […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • 31 augustus 2023

      Wat zijn audience ads?

      Ontdek de voordelen van Microsoft Advertising en leer hoe je met Microsoft Audience Ads jouw online advertenties effectiever kunt maken. Vergroot je naamsbekendheid, bereik een breder publiek en behaal jouw […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • 9 augustus 2023

      Gluren bij de buren én marktpositionering bepalen

      Ok, voordat ik begin met mijn relaas even full disclosure: ik ben geen merkstrateeg, geen branding expert, ik laat geen merken tot leven komen, al die dingen. Ik schrijf geen […]
      Lees verder
      Lees meer over