Doelstelling

  • Eenduidige communicatie op alle media
  • Inzicht verkrijgen in het online gedrag van de doelgroep
  •  

    Resultaten

  • Inzicht in resultaten op de website
  • Gedrag van de bezoeker in kaart gebracht
  • Inzicht in de eigenschappen van de doelgroep
  •  

    Aanpak

    Op basis van de wensen van de klant en onze kennis over landingspagina’s hebben we een functioneel ontwerp gemaakt. Hierin wordt duidelijk wat waar komt te staan, hoe de website gaat werken en welke functies deze moet hebben. Op basis van het functioneel ontwerp hebben onze designers het uiteindelijke ontwerp gemaakt dat in lijn is met de online creaties.

    Daarna bouwen de developers de site en zorgen zij er voor dat alles ook daadwerkelijk werkt. Zo werken de verschillende specialismen samen om tot een prachtig eindresultaat te komen. Hier kun je een kijkje nemen in de wereld van Bad Moms 2.

    Lees nu ook onze blog!

    • feestdagen marketing
      12 september 2024

      Feestdagen marketing: Tips voor succesvolle feestdagen campagnes

      Ga je aan de slag met marketing voor de feestdagen of ben je op zoek naar marketingtips voor de feestdagen? Wij nemen je graag mee door ons proces, waar je […]
      Lees verder
      Lees meer over
    • Portret van een vrouwelijke SEO-specialist die naar de camera lacht
      2 september 2024

      Even voorstellen: Ingeborg

      Daar is ie dan! We mogen de zomertransfer aan jullie voorstellen. De tweede versterking voor het SEO team dit jaar. Met zowel technische als contentkennis in zowel Nederlands als Engels is Ingeborg een welkome [...]
      Lees verder
      Lees meer over
    • 27 augustus 2024

      Waarom je niet meer om TikTok heen kan

      Heb je je afgevraagd waarom TikTok tegenwoordig overal lijkt te zijn? Zit jij nog steeds te twijfelen of je deze razend populaire app wel moet opnemen in je marketingstrategie? Misschien […]
      Lees verder
      Lees meer over