Wat doen we dan precies?

  • Zoekmachine adverteren

    Wij kijken altijd naar zoekwoorden, omdat ze bijzonder interessant zijn: we kunnen zien of men op jouw naam al zoekt, of op jouw concurrenten. Wellicht is men nog totaal niet op de hoogte van jouw product of service en moet je op een andere manier onder de aandacht komen.

    Wij zorgen ervoor dat je bovenaan komt te staan op relevante zoekwoorden en zorgen ervoor dat men naar jouw website zal komen.

    Maar onthoud ook hierbij: sommige zoekwoorden zijn wellicht te duur om zichtbaar te zijn, dus we zijn altijd op zoek naar de buitenkansen, waarbij het kostentechnisch slim is om op in te kopen.

    Lees hier meer over adverteren op zoekmachines.

  • Impactvolle uitingen

    Adverteren wordt over het algemeen niet als het meest plezierige ervaren door consumenten. Het fenomeen “banner blindness” bestaat zelfs, dat mensen op sommige plekken advertenties niet eens meer denken te zien.

    Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuwe en creatieve manieren om onder de aandacht te komen, en zetten deze manieren vaak in bij onze klanten.

    Denk hierbij aan homepage takeovers, 3D advertenties of een instant experience. Alles om mensen weer opnieuw te verrassen.

    Hier meer informatie over de impactvolle uitingen.

  • Strategie bepalen

    Als eerste bepalen we altijd de strategie om meer mensen naar je online kanalen te trekken. Dat bestaat uit een grondig doelgroepenonderzoek, marktonderzoek, concurrentieonderzoek, zoekwoordenonderzoek en natuurlijk hoeveel geld het gaat kosten en zal opleveren.

    Uit deze strategie zullen we keuzes maken in combinatie met het budget op welke facetten van online marketing we ons zullen richten.

    Kostenefficiënt en doelgericht.

  • Branded content

    Wij zoeken uit op welke platformen jouw doelgroep zit en wij kunnen dan vervolgens artikelen maken om zichtbaar te worden onder jouw doelgroep.

    Denk hierbij aan een betaald artikel op NU.nl, of in de Trouw.

    Deze artikelen hebben het voordeel dat je op een natuurlijke wijze onder de aandacht kan komen van jouw doelgroep.

  • Social media adverteren

    Bijna iedereen zit op social media. De vraag is alleen welke platformen? Dat kunnen we bepalen in de strategiefase.

    Social media platformen, zoals LinkedIn, Facebook en Instagram bevatten ontzettend veel informatie over de gebruikers – informatie die gebruikt kan worden om een relevante boodschap te tonen aan een relevante doelgroep.

    Lees hier meer over social media advertising.

Waarom ODIV?

  • We zijn transparant en helder in wat we doen.
  • We pakken geen marge op media, dus geen onverwachte kosten achteraf.
  • We zijn groot genoeg om specialisten op verschillende gebieden in huis te hebben.
  • We zijn klein genoeg om snel te kunnen schakelen en goed contact te onderhouden met klanten.
  • We hebben alle online marketingkanalen tot onze beschikking.
  • We zijn altijd bezig met de laatste advertentiemethoden- en technologieën.
  • We werken altijd discreet: de vergaarde data in onze campagnes is niet rechtstreeks te herleiden naar personen.

PS. We geven ook trainingen in social media advertising – lees hier meer.

We adviseren graag en vrijblijvend. Zin in een gesprek?

Neem contact met ons op

Waarom kies je voor ODIV?

  • odiv team

    Toegankelijk team

    We nemen je op in onze familie van benaderbare en bevlogen specialisten. Als je op zoek bent naar een traditioneel online marketing bureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden zonder omkijken. Wij werken samen als team.

  • Openheid

    Eerlijke eenheid

    We worden boos van onduidelijke rapportages, verborgen kosten en marges op mediabudgetten. Wij maken dingen duidelijk, en eerlijk.

  • odiv proactief

    Proactief en meedenkend

    Onze specialisten zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, en onze strategen komen met nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden. Alles om jouw doelgroep beter te bereiken en meer omzet te genereren.