Deze whitepaper neemt je aan de hand mee in deze experimentele werkwijze. Want wat is nu precies de betekenis van de begrippen die je steeds vaker leest in artikelen? Hoe werkt dit proces? De werkwijze wordt beschreven van randvoorwaarden, analyseren, de rol die er voor psychologie weggelegd is, het stellen van hypotheses, UX design, development, quality assurance, statistiek, terugkoppeling aan stakeholders en project/account management.
Conversie Optimalisatie is waar wij als online marketing bureau heilig in geloven. Ondanks de grote belofte, merken we dat het uitleggen van deze werkwijze, de overtuiging en het behouden hiervan, tijd kost. Het is een andere aanpak dan veel traditioneel georganiseerde bedrijven gewend zijn. Zo worden er minder besluiten op basis van onderbuikgevoel genomen, maar op basis van feiten. Iedereen heeft echter een mening, en dat is maar goed ook. Voor het nemen van een belangrijke strategische keuze heb je munitie nodig om je collega’s en/of manager te overtuigen. Daar zullen we je in deze whitepaper dan ook met plezier van voorzien.
Laat hieronder je gegevens achter om de whitepaper te ontvangen